
Problem z turbiną.
Zwiń
X
-
Problem z turbiną.
Mam taki problem.
Wycieka mi olej z węża który idzie od turbiny do intecoolera. Ten co idzie za miską olejową. Jest on tam łączony na zimering lub złączkę chyba.
Turbina działa poprawnie. Nie ma żadnych wycieków oleju na zewnątrz turbiny Nie ma spadków mocy. Samochód przyśpiesza poprawnie, jest dynamiczny.
Czy może turbina nadaje się do regeneracji bo przepuszcza olej czy to może być inna przyczyna?
Jestem laikiem w naprawach silnika więc wybaczcie jak coś źle napisałem.
Z góry dziękuję za odpowiedź
-
-
z tego co opisujesz to jest cos normalnego .jedyne to oznacza ze masz delikatna nieszczelnos w układzie doładowania mozna to łatwo naprawic dociagajac opaske lub wymieniajac oring na złonczu .olej zbiera sie z odmy silnika i zawsze bedą tam jego sladowe ilosci no chyba ze pzbedziesz sie odmy.diagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez TomakinhoCzy może turbina nadaje się do regeneracji bo przepuszcza olej czy to może być inna przyczyna?
- motor w nie najlepszej kondycji ,jeśli chodzi o układ tłoki-cylindry- pierścienie ,co powoduje duży przedmuch spalin na miskę olejową ,a w konsekwencji nadmierne wydobywanie się oparów oleju przex tzw."odmę" do węża ssącego turbosprężarki
- brudy filtr powietrza,który uniemożliwia swobodne ssanie powietrza przez turbosprężarkę co powoduje nadmierne wysysanie oparów z odmy jak również przez uszczelnienie turbosprężarki .Turbosprężarka musi mieć swobodne ssanie ..........
- złużyte uszczelnienie w turbosprężarce powodujące przedostawanie się oleju do układu ssącego
Generalnie powinieneś sprawdzić najpierw wąż od odmy,czy w nim nie ma nadmiernej ilości oleju.Sprawdzić stan filtra powietrza oraz sprawdzać stan poziomu oleju,czy go nie ubywa w nadmiernej ilości.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez EMP-TURBOZamieszczone przez TomakinhoCzy może turbina nadaje się do regeneracji bo przepuszcza olej czy to może być inna przyczyna?
- motor w nie najlepszej kondycji ,jeśli chodzi o układ tłoki-cylindry- pierścienie ,co powoduje duży przedmuch spalin na miskę olejową ,a w konsekwencji nadmierne wydobywanie się oparów oleju przex tzw."odmę" do węża ssącego turbosprężarki
- brudy filtr powietrza,który uniemożliwia swobodne ssanie powietrza przez turbosprężarkę co powoduje nadmierne wysysanie oparów z odmy jak również przez uszczelnienie turbosprężarki .Turbosprężarka musi mieć swobodne ssanie ..........
- złużyte uszczelnienie w turbosprężarce powodujące przedostawanie się oleju do układu ssącego
Generalnie powinieneś sprawdzić najpierw wąż od odmy,czy w nim nie ma nadmiernej ilości oleju.Sprawdzić stan filtra powietrza oraz sprawdzać stan poziomu oleju,czy go nie ubywa w nadmiernej ilości.superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Byłem u mechanika i stwierdził to co napisał kolega EMP-TURBO, czyli:
Zamieszczone przez EMP-TURBO
- zużyte uszczelnienie w turbosprężarce powodujące przedostawanie się oleju do układu ssącego
A z czego składa się takie uszczelnienie w turbosprężarce w silniku 1.9 TDi AXR?
To znaczy chodzi mi o to czy są to :
- tylko uszczelniacz
- a może uszczelniacz w całości z jakąś obudową
- czy też w skład wchodzą jeszcze jakieś węże?
Przepraszam za dziwne pytania ale jestem laikiem z takich tematów
Komentarz
-
-
Mam podobny problem.
Miałem utratę mocy przy 3000 obr/min, na vag-u wyszło nadmierne doładowanie silnika, turbina po zdemontowaniu okazała się szczelna i została tylko wyczyszczona, po założeniu brak błędów, wszystko ok. Zrobiłem 5 tyś km i to samo, brak mocy, błąd na vag-u. Udałem się do innego mechanika, stwierdził olej w przewodzie prowadzącym do intercoolera - stwierdził, że skoro turbina nie cieknie, a była czyszczona 5 tyś km temu i dodatkowo ten olej, no to powiedział, że są to przedmuchy. Zrobienie silnika określił +/- na 1200 zł, o ile nie ma progów na cylindrach... i tu mnie nastraszył, bo jak są progi, to koszty będą ogromne, albo drugiego silnika szukać... Czy ktoś jest w stanie coś mi doradzić?? Rozkładać silnik i liczyć, że to tylko pierścienie?? Czy można zrobić same pierścienie i nawet jeśli będą progi na cylindrach, to złożyć silnik i liczyć, że będzie okej?? Przebieg 238 tyś km, kupiłem 2 m-ce temu. Odczyt z silnika taki sam, więc chyba nie był kręcony? Proszę o poradę...1.9 TDI 90KM
AMBIENTE
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AdamBZamieszczone przez KinekOdczyt z silnika taki sam1.9 TDI 90KM
AMBIENTE
Komentarz
-
Komentarz