Problem z turbiną.
Zwiń
X
-
Problem z turbiną.
Mam taki problem.
Wycieka mi olej z węża który idzie od turbiny do intecoolera. Ten co idzie za miską olejową. Jest on tam łączony na zimering lub złączkę chyba.
Turbina działa poprawnie. Nie ma żadnych wycieków oleju na zewnątrz turbiny Nie ma spadków mocy. Samochód przyśpiesza poprawnie, jest dynamiczny.
Czy może turbina nadaje się do regeneracji bo przepuszcza olej czy to może być inna przyczyna?
Jestem laikiem w naprawach silnika więc wybaczcie jak coś źle napisałem.
Z góry dziękuję za odpowiedź
-
-
z tego co opisujesz to jest cos normalnego .jedyne to oznacza ze masz delikatna nieszczelnos w układzie doładowania mozna to łatwo naprawic dociagajac opaske lub wymieniajac oring na złonczu .olej zbiera sie z odmy silnika i zawsze bedą tam jego sladowe ilosci no chyba ze pzbedziesz sie odmy.diagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez TomakinhoCzy może turbina nadaje się do regeneracji bo przepuszcza olej czy to może być inna przyczyna?
- motor w nie najlepszej kondycji ,jeśli chodzi o układ tłoki-cylindry- pierścienie ,co powoduje duży przedmuch spalin na miskę olejową ,a w konsekwencji nadmierne wydobywanie się oparów oleju przex tzw."odmę" do węża ssącego turbosprężarki
- brudy filtr powietrza,który uniemożliwia swobodne ssanie powietrza przez turbosprężarkę co powoduje nadmierne wysysanie oparów z odmy jak również przez uszczelnienie turbosprężarki .Turbosprężarka musi mieć swobodne ssanie ..........
- złużyte uszczelnienie w turbosprężarce powodujące przedostawanie się oleju do układu ssącego
Generalnie powinieneś sprawdzić najpierw wąż od odmy,czy w nim nie ma nadmiernej ilości oleju.Sprawdzić stan filtra powietrza oraz sprawdzać stan poziomu oleju,czy go nie ubywa w nadmiernej ilości.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez EMP-TURBOZamieszczone przez TomakinhoCzy może turbina nadaje się do regeneracji bo przepuszcza olej czy to może być inna przyczyna?