Problem z turbiną.

Zwiń
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • guaja
    Classic
    • 2012
    • 5

Problem z turbiną.

• Tomakinho
    Classic
    • 2010
    • 24

Problem z turbiną.

Mam taki problem.
    Wycieka mi olej z węża który idzie od turbiny do intecoolera. Ten co idzie za miską olejową. Jest on tam łączony na zimering lub złączkę chyba.
    Turbina działa poprawnie. Nie ma żadnych wycieków oleju na zewnątrz turbiny Nie ma spadków mocy. Samochód przyśpiesza poprawnie, jest dynamiczny.

Czy może turbina nadaje się do regeneracji bo przepuszcza olej czy to może być inna przyczyna?
    Jestem laikiem w naprawach silnika więc wybaczcie jak coś źle napisałem.

Z góry dziękuję za odpowiedź
    Skoda Octavia 1.9 TDi AXR 2006r. od 186 kkm.

Komentarz

• german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

z tego co opisujesz to jest cos normalnego .jedyne to oznacza ze masz delikatna nieszczelnos w układzie doładowania mozna to łatwo naprawic dociagajac opaske lub wymieniajac oring na złonczu .olej zbiera sie z odmy silnika i zawsze bedą tam jego sladowe ilosci no chyba ze pzbedziesz sie odmy.
      diagnostyka vag 602-614-253

Komentarz

• Tomakinho
        Classic
        • 2010
        • 24

No a jeśli uszczelnię ten oring to czy olej nie dostanie się do intecoolera i nie uszkodzi go?

Komentarz

• robekcool
          RS
          • 2009
          • 2041
          • Octavia II (1Z3)
          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

olej nie uszkodzi icka. może sie go jedynie tam nazbierać (przeważnie przy nie sprawnej turbinie), wtedy po reanimacji turba można się zdziwić :P
          www.k-mot.pl
          Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
          Autoholowanie.
          Robert Kulma

Komentarz

• Tomakinho
            Classic
            • 2010
            • 24

Wczoraj jeszcze sprawdziłem turbinę mokra jest na obudowie.